Välkommen

Här kommer ni kunna läsa om mina upplevelser ,
köpa smycken eller kontakta mej för vägledning.

Kramar Annika

onsdag 11 maj 2011

Min historia del 1

Vad är det som händer?! Det tänkte jag och min sambo när vi flyttade in i huset.
som för övrigt är en gammal lärarbostad där överlärare Andersson bott och många andra lärare.
Huset är byggt 1948 och man kan känna anor från den tiden.
Lampor gick i ett, datorer krångla, telefoner krångla, tv bytte kanaler lite hur som helst.
Men det var inte det konstigaste.......
Vi hade en byrå full med underkläder ja iallafall på dagen...varje morgon var vartenda plagg utdraget på golvet!!
Vi blev på ren svenska skit rädda!!
Packade in kläderna i garderoben istället=)
Å sålde byrån!! haha
ja vi hade lite panik.
Fick höra talas om en kvinna som utvecklat sitt sinne och jobbade aktivt med healing, husrening, och medialt, kontaktade henne.
Hon kom hit och gick runt i huset, medans rundvandringen gjordes small lampor när hon och jag klev in i samma rum!! För mycket energier sa hon och skrattade, jag hade en nära döden upplevelse och hon skrattade!!
Jaja, hon kännde samma som mina aningar hade vart...någon var här både ett barn och en herre...
vi hjälptes åt att rena huset och sedan dess har allt lugnat ner sig...
Men den hjälpande kvinna som kom hit frågade mej, när jag skulle lära mej tolka allt jag känner och ser?!
hon menade att jag är väldigt öppen för andevärlden och tar emot mycket info som jag ej kan tolka.
hmm helt svettig och livrädd som jag var , var jag inte så sugen att öppna upp för några "spöken"...hujja
Veckor gick och mitt var det var hamnade jag av någon konstig anledning på en storseans!
Denna storseans kom att ändra mitt liv...radikalt!
Min mormor kontaktade mej via detta medium, med orden ta tag i din mediala sida NU, din tid är inne och det är dax att inse att du har storförmåga, tro på dej själv och det du känner. Förneka inte mer..
opps! där satt jag bland dryga sjutti personer , va ffff säger jag nu?!
Jag svara; Jag lovar, jag ska inte vara rädd och inte förneka det jag känner och ser mer!
Åkte därifrån med huvet fullt av tankar och kroppen full av känslor, shit shit vad gör jag nu??
For hem och satte mig på nätet och kollade runt om kurser el. liknande..detta var en helt ny värld för mej.
Hittade en kurs , känslan sa mej att det var den jag skulle gå! Jag bokade in mej på den, den skulle inte hållas förrän två månader senare...så jag pustade ut.
Två månader gick och det var dax för kurs! PANIK!!!
Jag hade ju ingen aning om vad som skulle göras, hur, vad , osv...tankarna och känslorna flödade..
Kom till kursen och där var det ca tio personer till, dom pratade om tidigare kurser och om annat som var grekiska för mej...Hjälp! vad gjorde jag här?!
kursen började och vi gjorde massa övningar mm.
Hur i .....?! visste jag allt jag visste om människorna på kursen?! Allt från Bilar dom körde, till problem i familjen , husdjur..ja allt möjligt.
Detta blev en verklig Aha upplevelse och först då när jag satt där, insåg jag att i många många år har jag tagit in en massa känslor som inte varit mina egna.
Därför kommer nästa inlägg handla om att öppna och stänga sina chakran!
See you! love and blessing <3 Annika

1 kommentar: